2013年8月13日星期二

中国数字时代: 共同网 | 日本贸易振兴机构在北京举行中小企业洽谈会

中国数字时代
- 在这里,了解祖国 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
共同网 | 日本贸易振兴机构在北京举行中小企业洽谈会
Aug 13th 2013, 14:00, by Against Internet Censorship

  【共同社北京8月13日电】日本贸易振兴机构13日在北京开始了为期2天的支持日本中小企业进驻中国的洽谈会。洽谈会上,销售室内装饰用品及日用品等的42家中小企业向约300家中国企业推销产品。

  销售儿童文具及玩具等的"银鸟产业"公司(名古屋)社长西村友秀对打进中国市场态度积极地表示:"在中国,人们对儿童教育的热情不断提高,有望成为重要市场。"

  另一方面,也有从事进口销售日本产品的中国买家表示:"由于去年开始的日中关系恶化,销售额较上年减少了三成。希望两国政府尽快改善关系。"(完)

本文由自动聚合程序取自网络,内容和观点不代表数字时代立场

Loading…

墙外新闻实时更新 欢迎订阅数字时代
 




© Against Internet Censorship for 中国数字时代, 2013. | Permalink | No comment | Add to del.icio.us
Post tags: ,
订靠谱新闻 获穿墙捷径 请发电邮(最好用gmail)至:sub@chinadigitaltimes.net

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论